Sayfa Gezinme

Son makaleler:

latest

YAYIN AKIŞI:

Tümünü Görüntüle

Yeni Firefox Quantum Hazır Şimdi İndirebilirsiniz!

Mozilla, Firefox'un iddialı değişikliklerle gelen 57. sürümünü Firefox Quantum adıyla indirmeye sundu. Web tarayıcısı artık hem dah...

...

Mozilla, Firefox'un iddialı değişikliklerle gelen 57. sürümünü Firefox Quantum adıyla indirmeye sundu. Web tarayıcısı artık hem daha hızlı, hem de daha düzenli bir arayüze sahip.
Mozilla, Firefox'un kurucularından "CEO Chris Beard" şu sözler ile sunuma başlıyor. "Yeni Firefox. İyilik için hızlı. Bugün sizi yeni marka tarayıcımız olan Firefox Quantum ile tanıştırmaktan dolayı heyecan duyuyoruz.
İlk önce fark edeceğiniz şey, yeni Firefox'un çarpıcı bir şekilde görünümü. Aslında, bir yıl öncesine kadar iki kat hızlı olması kullanım zevkiniz olacak. Ayrıca daha güçlü.Firefox'u, günümüzde Web'i, izlemek, dinlemek, oluşturmak ve sınırsız kullanmak üzerine yoğunlaşmak için yerden yeniden inşa ettik. Tamamen farklı hissettiren, modern, hızlı ve etkili bir tarayıcı sunmaktan heyecan duyuyoruz.
Bağımsız, kar amacı gütmeyen bir organizasyon olarak, 2003 yılından beri çevrimiçi hayatınızı kontrol altına alıp daha sağlıklı bir İnternet'i tanıtmak için açık teknolojiyi ve kamu politikasını ilerleten bir ürün oluşturma taahhüdümüz üzerindeyiz. Sizi her şeyin merkezine yerleştirmek istiyoruz. 

Firefox'un gelmiş geçmiş en önemli güncellemesi Firefox Quantum, sonunda yayınlandı! İşte Quantum'u önemli yapanlar..
Hızlanan ve RAM kullanımı azalan Firefox Quantum, sonunda Chrome'u zorlamaya başlayabilir. Google Chrome'un pazar payı şu an yüzde 55 seviyesinde ve Firefox, Safari'nin gerisinde üçüncü sırada bulunuyor.
Mozilla, Firefox Quantum'un "2004'te yayınlanan Firefox 1.0'dan bu yana en büyük güncelleme" olduğunu söylüyor. Apple'ın abartılı cümlelerini andıran bu ifadenin haklı bir yanı olabilir. Firma, yeni Firefox'un "her yönden daha iyi olduğunu" da ileri sürüyor.

Quantum'un en önemli yeniliği, Mozilla'ya göre "6 ay öncesinin Firefox'undan iki kat daha hızlı olması". Quantum'un birden fazla işlemci çekirdeğini kullanması ve Rust içindeki yeni CSS motoru sayesinde kaynak tüketimi, eski Firefox sürümlerinden daha düşük.

Web tarayıcısının görünümünde de teknik alandakiler kadar önemli değişiklikler var. Photon adlı yeni kullanıcı arayüzü, köşeli sekmelerden ve yumuşak animasyonlardan oluşuyor ve modern, sade bir anlayışa sahip. Hatta Mozilla'nın yeni arayüzü, diğer web tarayıcılarının eski görünmesini sağlayacak kadar iyi.

Mozilla Firefox Quantum’un web tarayıcısını indirmek istiyorsanız buradan, tarayıcıyı mobil cihazınıza indirmek istiyorsanız buradan indirebilirsiniz. Ayrıca giriş yaptığınız web sayfasında ilgili videoları inceleyebilirsiniz.

Son söz: Mozilla Firefox Quantum’mu yoksa Google Chrome'mu diye sorarsanız.. Çözüm: Google Chrome diye cevaplarım. Sizde düşüncelerinizi paylaşın.

Hiç yorum yok

Fikirlerinizi bizimle yorumlarda paylaşabilirsiniz.